سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشـته های یه مـامــان

زهرا که عنایتش به دنیا برسد 

باشد که به فریاد دل ما، برسد 

یا رب سببى ساز که در روز حساب 

پرونده ما به دست زهرا برسد

سلام
میلاد حضرت زهرا رو به همه تبریک میگم و روز زن و مادر رو هم به همه ی زن ها و مادر ها ...

اصلا حوصله ی بروز کردن نداشتم ولی برای میلاد بانو نمیشد چیزی نذاشت ...
امیدوارم خودشون کمک مون کنن تا عاقبت بخیر بشیم

* امروز شوهرم بیدارم کرد و هدیه اشو نشونم داد . یه اکواریوم به ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن بزرگی ! البته این یکی دو روز گذشته در تکاپوی خریدن وسایلش بود ولی نمیدونستم اینو میخواد برای روز زن بهم هدیه کنه !!! من چیکار کنم حالا ؟ چطور ابراز شعف کنم که ناراحت نشه ؟ اخه من اصلا از اکواریوم خوشم نمیاد !!!! از نگه داری هر موجود زنده ای تو خونه بدم میاد ! از یه مسئولیت و نگهداری و تمیزکاری جدید ... از یه نگرانی جدید ... از یه دکوراسیون جدید ...
خودم که همش فکر میکنم نکنه این اکواریوم وا بره و اون همه اب مثل سیل بریزه تو اتاق و شیشه هاش خورد بشه تو کل خونه و ماهیاش زیر دست و پا و سوراخ سمبه ها برن و ....
از مردن حیوونا بدم میاد . از اینکه یهو بیای ببینی یکیشون مرده !
از اِشغال شدن اتاق بدم میاد . البته این اکواریوم فقط کل اپن اشپزخونه رو اِشغال کرده !!!
?? - ?? سال قبل هم که اکواریوم داشتیم و من اون قدر ابراز تنفر میکردم که شوهرم میگفت به اونا حسودیم میشه ! البته شایدم میشد . اون موقع تازه ازدواج کرده بودیم شوهرم تا از بیرون می اومد یه راست میرفت کنار ماهیا و همش نگاهشون میکرد و چشم ازشون بر نمیداشت . همش مراقبت از اونا همش نگرانی برای اونا ....... وقتی مسافرت هم میرفتیم یه مصیبت جدید داشتیم . غصه خوردن برای اونا ....

بهتره همین الان اعلام کنم که من همون چرخ خیاطی ژانومه ای که حدود دو هفته قبل خریده برام رو به عنوان هدیه روز زن قبول دارم و اکواریوم و نگهداری و تماشاش مال خودشون !

* دیروز اولین امتحان این دوره رو دادم و بازم یه گند جدید ! برای ثبت نام این دوره دوباره ? قطعه عکس و مدارک گرفتن و گفتن برای گرفتن کارت فلان موقع باید بیاین . منم همین کار رو کردم ولی گفتن چون قبلا اینجا امتحان دادین کارت همون کارت قبلیه و دیگه براتون صادر نشده !!! خب عزیز من مگه ازار دارین دوباره عکس و مدارک میگیرین و نمیگین که کارت قبلی باید همراتون باشه !!!
هی پاسم دادن به هم و هر کی یه دستوری صادر کرد که اگه فلان کس اجازه بده میتونی بری سر جلسه ... امتحان بده اما برگه تصحیح نمیشه !!! بگو برات کارت جدید بزنن ... نمیتونیم کارت جدید بزنیم ... خلاصه مدیر جان فرمودن این بار برو و امتحان بده از دفعات بعدی حتما همرات باشه ... هوووووووووه ! اخرش به یکی شون گفتم منو یادتون نیست ؟ دوره ی قبل اولین امتحان کارتم گم شده بود ... منو یادش بود  تازه بهم هم گفت خسته نباشین  امتحانم هم خوب دادم خدا رو شکر ...

* سه شنبه باید ? دقیقه توی کلاس زبان در مورد راهکارهایی برای بهبود وضعیت حمل و نقل برون شهری و درون شهری در کشور صحبت کنیم !!!!!!! هر چی به این مربی مون میگیم اقا جون ( این اصطلاحه هااااا مربی مون خانومه )ما این مطلبو به فارسی هم نمیتونیم بگیم چه برسه به فارسی ! به خرجش نمیره که ! اصلا به ما چه مربوط ! مگه ما وکیلیم ، وزیریم ، نماینده ی ملتیم ؟
نشستیم با بچه ها گفتیم خب حالا بشینیم فارسیشو دربیاریم بعد یه جوری برگردونش میکنیم بعد هم تمرین برای مکالمه اش . خب حالا چه کاری میشه برای بهبود حمل و نقل کرد ؟
چیزی به مغزمان نرسید جز افزایش وسایل حمل و نقل و تعریض جاده ها و خیابونا ... خب حالا چطوری این دو جمله رو کشششششششش بدیم تا ? دقیقه بشه ؟

* چه تلخه امروز برای بچه هایی که مادراشون اسمونی شدن ... خدا بهشون صبر بده ...
خدا به همه ی مادرا سلامتی بده تا کل خانواده سلامت و شاد بمونن ...

* مامان جونم دوست دارم ... امیدوارم که ...........

* دستور العملى از حضرت فاطمه زهراسلام اله علیها :
پیامبر اکرم بر من وارد شد، فرمود:اى فاطمه! نخواب مگر آن که چهار کار را انجام دهى: قرآن را ختم کنى، و پیامبران را شفیعت گردانى، و مؤمنین را از خود راضى کنى، و حجّ و عمره اى را به جا آورى.
این را فرمود و شروع به خواندن نماز کرد، صبر کردم تا نمازش تمام شد،
گفتم: یا رسول اللّه! به چهار چیز مرا امر فرمودى در حالى که بر آنها قادر نیستم!
آن حضرت تبسّمى کرد و فرمود:چون قل هو اللّه را سه بار بخوانى مثل این است که قرآن را ختم کرده اى،
و چون بر من و پیامبران پیش از من صلوات فرستى، شفاعت کنندگان تو در روز قیامت خواهیم بود،
و چون براى مؤمنین استغفار کنى، آنان همه از تو راضى خواهند شد،
و چون بگویى: سُبحانَ اللّه وَ الحَمدُ للّه وَ لا اِلهَ اِلاَّ اللّهُ وَ اللّهُ اکبرُ، حجّ و عمره اى را انجام داده اى


نوشته شده در دوشنبه 90/3/2ساعت 11:22 صبح توسط سایه نظرات ( ) |


Design By : Pichak