سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشـته های یه مـامــان

سلام 

نمیدونم چرا چند وقته هر کاری میخوام بکنم نمیشه !

از تیر ماه میخوام عینک نو بخرم نمیشه

از شهریور میخوام برم ازمایش و سونوگرافی نمیشه

دنبال تحصیل بودم کارش گیر سه پیچ پیدا کردهReading a Book

میخوام برم دندونامو خوشگل کنم نمیشه

یه ساله میخوام برم کلاس زبان و ورزش نمیشه

هر کاری میخوام بکنم همین جور الکی گره می افته توش

هی امروز و فردا میشه

هی میخوام تنها برم بیرون و بچه رو بذارم پیش باباش هی برا همسرم کار درست میشه و میره بیرون با بچه هم که بیرون رفتن مصیبته !!!

اخه چرا !!!

...

 چند شب پیش داشتم دندونمو نخ میکشیدم یهو نخه بین دندنای اسیای بالا پاره شد . دوباره با نخ جدید همون جا رو که نخ کشیدم نخه گیر کرد و پاره شد ! حالا یه تیکه اش موند همون وسط ! هر کاری کردم در نیومد . با موچین هم فقط تونستم اضافاتشو و اون مقدار که مثل مو اویزون شده بود رو بکنم . فکر کنین دهن ادم عین اسب ابی باز باشه و هی با چنگ و دندون با اون چند تار نخ دندونی که از بین دندونا بیرون زده ور بره و اخرشم نشه که نشه ....  وااااااااااااااااااای نمیدونین چه حال مسخره ای بود . انگار یه الوار بین دندونم گیر کرده بود ! با هر چی دم دستم بود امتحان کردم در نیومد ! اون قسمت از لثه هم از بس نخ کشیدم و چیز فرو کردم توش حساس شد و خون می اومد . هی این زبونِ زبون نفهم هم میرفت انگولک ! حس یه چیز اضافی بین دندون بالا که دیده هم نمیشه و فشاری که موقع بستن فک به دندونم می اومد ، اعصاب برام نذاشته بود . تا یکی دو روز هر چی نخ میکشیدم جز خونه چیزی نصیبم نمیشد . از وقتی ورم لثه خوابید حس الواری هم رفت .

تازه همون روز هم خواستم چربی روی بینی مو پاک کنم زیادی پوستو فشار دادم قرمز شد و عین زخم شد . حالا همیشه ی خدا کاری به کار دماغم ( با کلاسا بخونن بینی ) نداشتماااا از وقتی مثل زخم شد هی این دستم میرفت روش هی جیغم در می اومد ! 

* امیدوارم دیگه از این هفته گره های کور کارام باز بشه اقلا دوتاشون به سرانجام برسن ! ( باید به همین خیال باشم ! )


نوشته شده در سه شنبه 89/7/13ساعت 10:48 صبح توسط سایه نظرات ( ) |


Design By : Pichak